9.04.2019

DAVETSİZ MİSAFİR ~ GAELEN FOLEY

  Kitap Fiyatı: ₺ 10 [ 01/02/2018 ]  - Nadir Kitap  

 Cehennem Kulübü serisinin ikinci kitabı olan Davetsiz Misafir ile karşınızdayım. (Birinci kitap yorumu için tıklayın.) Birinci kitaptaki baş karakterimiz Max'in eğitimli ajan arkadaşlarından olan Warrington Dükü Rohan Kilburn ve Kate Madsen'ın macerasını anlatmış yazar bize.
 Kate Madsen küçük bir kulübede yalnız yaşayan zeki, kitap okumayı seven, sakin ve az sayıda insanla hayatını süren 22 yaşında genç bir kız. Ta ki korsanlar tarafından kaçırılana kadar.
 Bu korsanlar ilk kitabın sonunda Rohan'ı kızdıran korsanlarla aynı olduğundan genç dükü sakinleştirmek için kızı ona hediye ediyorlar.
 Kız, güçlü olduğu tek bakışta anlaşılan yakışıklı ve  hiç şansının olmadığı karizmatik dükün karşısında buluyor kendini. Haklı olarak da bu adamı korkutucu buluyor. Oysa Rohan Kilburn bir tek kadınlara karşı kibar bir dük oluyor. Ve Kate'in kaçırıldığını öğrendiğinde onun için çalışan bu korsanlar kendilerini korkunç bir sonun beklediğini tahmin edebiliyor.
 Rohan'ın da inandığı Kilburn laneti, onun kadınlara gerçekten yaklaşmasına engel oluyor. Teşkilatın düşmanı olan Özgürlükçü büyücü Simyacı Valerian'ın Warrington düklerini sevdikleri kadınları öldürmesi için lanetliyor. Yerel efsanelere göre de bu kadınlar şimdiki düklerden intikam almak istiyor ve hayaletleri Kilburn Şatosu'nda dolaşıyor. Lakabı Canavar olan Rohan'ın buna inanması bana biraz saçma gelse de bu saçma lanet olayını görmezden gelebileceğime karar verdim.😁
 Tarihi aşk romanlarının olmazsa olmazlarından olan kızın adamdan kaçmaya çalışması durumu elbette ki yaşanıyor. Bu kaçış sırasında Rohan, kızın hayatını kurtarınca bütün denklem değişiyor.
 Ben çapkın dükü çok tatlı buldum.😊 Kadınlara karşı olan yumuşak tutumu hoşuma gitti. Ama kitabın sonuna doğru deli divane aşıklara dönmesi beni biraz itti. Ben o kadar çok dillendirmesindense göstermesini tercih ederdim.
 İlk kitaptaki gibi zekice bir kurgu vardı. Ancak daha duygulara yoğunlaşılmış bir kitaptı. Rohan Kilburn sevdiğim bir karakter olsa da Kate maalesef bana sevimsiz geldi. Aslında özgürlüğünü, hakkını savunması hoşuma gitti ancak Rohan'ı parmağında oynatır gibi gösterilmesi hoşuma gitmedi. Sonuçta Rohan güçlü ve özgürlüğünü seven bir adamdı, bir anda bir kadının peşinde kişiliğini yitirmesi beni rahatsız etti. Bunun dışında kitap beni ilk kitap kadar çekmese de yine de bir çok yönden iyiydi. Bu tür sevenlerin okuyabileceği bir kitap.

2)Davetsiz Misafir
5)My Scandalous Viscount
6)My Notorious Gentlemen
7)The Secret Of A Scoundrel



 Bir sonraki kitapta görüşmek üzere.❤ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder