7.10.2017

TEK İSTEDİĞİM HER ŞEY (DEDİKODUCU KIZ 3) ~ CECİLY VON ZİEGESAR

Dedikodu Kız serisinin üçüncü kitabını da bitirmiş bulunmaktayım. Yani 13 kitaplık bir seride 10 kitabım kaldı.😊 Serinin kitaplarını tam olarak hiç yazmadığımı fark ettim. O yüzden Dedikoducu Kız serisinin kitap sıralamasını şuraya bırakıyorum efendim;

1-Dedikoducu Kız (Yorum için tıklayınız.)
2-Beni Sevdiğini Biliyorsun (Yorum için tıklayınız.)
3-Tek İstediğim Her Şey (Yorum için tıklayınız.)
4-Çünkü Ben Buna Değerim (Yorum için tıklayınız.)
5-Ben Böyle Severim (Yorum için tıklayınız.)
6-İstediğim Sensin (Yorum için tıklayınız.)
7-Kimse Daha İyisini Yapamaz (Yorum için tıklayınız.)
8-Hiçbir Şey Bizi Bir Arada Tutamaz (Yorum için tıklayınız.)
9-Anca Rüyanda Görürsün
10-Sana Hiç Yalan Söyler Miyim?
11-Sakın Beni Unutma
12-O Sen Olmalıydın
13-Seni Daima Seveceğim 

Kitabımıza döndüğümüzde New York'a noel zamanının geldiğini görüyoruz. Bu sırada önceki kitabın sonunda barışan Serena ve Blair ise arkadaşlıklarının tadını çıkarıyorlar.

Serena anı yaşayan birisi olduğu için ilişkilerin onu engellediğine inanıyor. Bu nedenle de kimseyle gerçek bir ilişki kurmak istemiyor. O özgür ruhlu bir kadın ve kendini bir kişiye bağlamaktan hoşlanmıyor. Blair ise depresyonda ve hala Yale'e girmek için uğraşıyor. Bu uğraşlarında bile hayranı olduğu Audrey'nin bir şekilde yer almasını da sağlıyor. Yani Blair, Serena'nın aksine bir şeylere tutkuyla bağlanma konusunda oldukça ısrarcı. Blair ve Serena birbirine zıt iki karakterin nasıl en yakın arkadaş olabileceğini anlatıyor. Blair adeta ordu nizamından hoşlanan bütün hayatını planlayan ve bu planların alt üst olmasıyla ruhu da alt üst olan bir karakterken Serena sıkıya gelemeyen özgürlüğünün tadını çıkarmaktan hoşlanan gençliğini sonuna kadar yaşamaya kararlı bir karakter. Yani herkes bu kitapta biraz kendini bulabilir. 


Nate ve Jenny ilişkisi ise biraz karışıyor. Jenny, Nate'in onu gerçekten sevdiğini düşünürken Nate o sıralarda genelde başka şeyler düşünüyor. Hatta Blair ile birbirlerini gerçekten tanıdıkları hissine yeni kavuşuyor.😒 Blair'in Jenny'den çok daha muhteşem olduğunu düşündüğünü de bir kenara not edelim. Yani Nate aslında Jenny'yi umursamıyor. Sadece sıradan hayatında sıkıldığında bir farklılık olarak görüyor Jenny'yi. Jenny ise tam bir aptal aşık olduğundan bu durumu fark edemiyor. 

Chuck ise yine ortalarda yok, ki kendileri benim dizideki en sevdiğim karakterdi. Bakalım dördüncü kitapta ortaya çıkacak mı?

Bir sonraki kitapta görüşmek üzere.❤



" Beni sevdiğinizi biliyorsunuz. "

1-Dedikoducu Kız
2-Beni Sevdiğini Biliyorsun
3-Tek İstediğim Her Şey
4-Çünkü Ben Buna Değerim
5-Ben Böyle Severim
6-İstediğim Sensin
7-Kimse Daha İyisini Yapamaz
8-Hiçbir Şey Bizi Bir Arada Tutamaz
9-Anca Rüyanda Görürsün
10-Sana Hiç Yalan Söyler Miyim?
11-Sakın Beni Unutma
12-O Sen Olmalıydın
13-Seni Daima Seveceğim

 

 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder