21.10.2017

GÖRDÜĞÜNE ASLA İNANMA ~ MARİO MAZZANTİ

 İlk olarak Şah Mat kitabıyla tanıdığım yazar bende adeta bağımlılık yaptı. Doğruyu söylemek gerekirse Şah Mat en sevdiğim kitaplardan biridir. Ancak buraya yazısını koyamayacak kadar önce okuduğum için sadece bu cümlelerimle tavsiye edeceğim. Gördüğüne Asla İnanma ise yazarı bir kere daha sevmeme neden oldu diyebilirim. Oldukça sürükleyici bir kitaptı, iki gün içinde bitti. Ancak yine de belirtmek gerekirse bir Şah Mat değildi.😉

 Profesör Meriurgo yaşlı, espirili ve zeki bir adam. Trevis'in de akıl hocası diyebiliriz. İkilinin oldukça yakın bir ilişkisi var ve profesörün ölümüyle Trevis yıkılıyor. Ancak bu yıkımın altında ezilmek yerine yıkıntının tepesine çıkmaya karar veriyor. Maceramız da böylece başlıyor. Trevis bir dedektif gibi takılırken Denise de ona yardım ediyor. 

 Kitabın başında yedi kişi katil adayı olarak veriliyor. Bu arada kitaptaki olaylar 1984 yılında gerçekleşiyor, yani teknolojinin bugünkü kadar gelişmediğini göz önünde bulundurmamız da gerekiyor. Çünkü ben bazen kendimi bugünkü teknolojik aletleri neden kullanmadıklarını sorgularken buldum ve kendime hemen olayların 1984 yılında gerçekleştiğini hatırlattım. Mazzanti'nin tıp fakültesinden mezun olduğunu anlamak o kadar da zor olmuyor açıkçası. 

 Kitapta geçen gizli aşk oldukça merak uyandırıcı ve yanıltıcı. Trevis'in asistanı Denise'in gizli sevgilisi de oldukça merak uyandırıyor. ( Ancak kimliğini kitabın sonuna kadar öğrenemiyoruz, hatta benim tahmin ettiğim kişi bile değildi.😓 ) Katilin kim olduğunu bulmak için kendime bir not defteri tuttuğumu da söylemek istiyorum ve katilin kimliğini çözdüğümü de gururla söylemek istiyorum.😏

 Bir sonraki kitapta görüşmek üzere.❤ 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder