4.12.2020

%99 BENİM ~ SALLY THORNE

 "Tanrı'ya şükür gülebiliyordum,  yoksa  kesin ağlardım."

 Sally Thorne.😍 En sevdiğim romantik komedi yazarının ikinci kitabı ile karşınızdayım! Nefret Oyunu'nu (yorum için tık tık👈) okuduktan sonra hemen yazarın başka kitabı olup olmadığına bakmıştım ve o zamanlar %99 Benim ortalarda yoktu tabi. Ve ben bugün yazarın üçüncü kitabının Nisan 2021'de çıkacağı (İngilizce) haberi ile yazıma başlamak istiyorum!💗 Kendisi çok satan yazarlardan olduğu için kitabın dilimize de hızlıca çevrileceğini düşünüyorum.😉

 "Eğer ilk giden ben olursam, kimse beni terk edemez." 

 Darcy sahte isimler ile barda çalışan sert görünümüyle camdan kalbini korumaya çalışan kısa saçlı sert kızımız.🌚 Darcy'nin ikizi Jamie, kızımızın aksine oldukça popüler ve sevecen. Yani Darcy hariç herkese karşı. Aslında Darcy'yi de seviyor ama ona çok kızgın ve Darcy'yi fazlasıyla aşağılayıp okuyucuyu da üzüyor.😔 Açıkçası Jamie'nin Darcy'yi bu kadar çok aşağılaması gereksiz geldi bana ve beni üzdü de.

 "Böyle bir şey yapabilmek için dünyanın en kötü insanı olmak gerekirdi. Dünyanın en umursamaz, bencil insanı. Ah, bir dakika. Ben zaten tam da öyle bir insan değil miydim?" 

 Darcy herkese gösterdiği zırhının arkasındaki o kadını o kadar uzun süre saklamış ki kendisi bile unutmuş varlığını. Çılgın, hazırcevap ve gizlice yalnızlıktan acı çeken bir kadın. Darcy pasaportunu kaybetmeden önce dünyayı geziyormuş. Büyükannesi Loretta'nın ölmesiyle geri dönmüş ve pasaportunu kaybetmiş. Bu yüzden de büyükannesinin eski evinde yaşıyor kısa süreliğine. Tom Valeska'nın bu eski evi yenilemek için gelmesiyle bir süreliğine beraber yaşamak zorunda kalıyorlar ve maceramız başlıyor.😍 O güne kadar her zaman Tom'un sadece %1'ine sahip olan Darcy de puan toplamaya başlıyor.

"Bazen fikirlerini gizlemenin en iyi yolu onları açıkça dile getirmekti."

 İkizlerin çocukluk arkadaşı Tom Valeska ise Darcy'nin kalbine sızmayı başarmış ama nişanlısı olan ve kalbimizi hem kıran hemde ısıtan beyefendi.😢 Darcy'nin midesine kelebekler salıp sürekli seyahat etmesinin nedeni bu beyefendi. (Başka bir hanımefendi ile nişanlı olduğundan ötürü kızımız çok yüz göz olmak istemiyor.) Ve kendisine karşı geliştirdiği savunma mekanizması da açık sözlülük. Darcy ne kadar açık sözlü davranırsa Tom o kadar geri adım atıyor.

 "Sondan ikinci tuvalet kabinine girip kalbimi klozete atmak ve  üzerine  sifonu çekmek istiyordum." 

 Kalbimi hem kıran hemde sıcacık eden komik ve güzel yazılmış, okuyucuyu yormayan muhteşem bir romantik komedi kitabı. Sonundaki %1'lik bölüm ve Nefret Oyunu (yorum için tık tık😁) için olan kapanış bölümü de çok güzeldi. Kitapla ilgili her şey çok güzeldi. Kısacası B A Y I L D I M.😍

 

Thorne'un diğer kitapları hakkındaki yazılarım:

 

 Bir sonraki kitapta görüşmek üzere.❤  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder