28.11.2016

BURASI NERESİYMİŞ BÖYLE?

Merhaba! Bloguma hoşgeldiniz! Kendime ait küçük ve özel bir alanım olmasını istedim ve bunun içinde bir blog açmaya karar verdim. Ancak anonim kalmayı sevdiğim için kendi adımla bu işi yapmak istemedim. İsim için bir şeyler düşünmeye başladığımda bütün kitapları içine alacak güzel bir şey olması gerektiğini düşündüm. Çünkü ben aşk romanınından akademik kitaplara kadar birçok farklı türde kitap okurum ve burada da okuduğum kitapların (kendimce) incelemelerini yapmayı planlıyorum. Okuduğum kitapları insanlara tavsiye etmek ne kadar hoşuma gidiyorsa kitaplarımı başkalarına vermekten de o kadar hoşlanmam. Çünkü birisine bir kitabı verdiğinizde çoğu zaman o kitap geri gelmez ve ben bu durumdan nefret ederim. O yüzden de en yakınlarıma bile kitap vermekten hoşlanmam. Tam bir kitap delisiyimdir. Kitap almaya bayılırım ve çoğu zaman onları okumak için yazı beklemem gerekir, çünkü okuduğum bölümde biraz fazla kitap yüküm var. 3 ayda 43 kitap okuduğum zamanlar oluyor. Yine de elimden geldiğince burayla ilgilenmeye çalışacağım. Bazen okul kitaplarım hakkında bile yazı yazabilirim. Merak etmeyin burayı akademik kitaplarla doldurmayacağım, okutulan kitaplar arasında çok güzel romanlarda oluyor. :) Her neyse eğer her telden çalan bir blog takip etmek istiyorsanız, tebrikler! Aradığınız blogu buldunuz! Burada neler yapabileceğimi görmek istiyorum Sonuçta ne demiş Charles Dickens amcamız İki Şehrin Hikayesi'nde? " Elinizden geleni yapın. Hayatı bazen boşa harcıyor olsak dahi, uğraşmaya değer. " Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder